Dobrodošli na službene stranice turističke agencije Travelino d.o.o.
Turistička agencija Travelino d.o.o. nalazi se u Zagrebu, Avenija Dubrovnik 10, Zagreb.
Osnovana je 2012. godine od strane iskusnih turističkih djelatnika, koji su odlučili svoje bogato iskustvo usmjeriti ka on-line prodaji aranžmana i pružanju kvalitetne usluge kako za individualnog gosta tako i za organizirane grupe.
Želja nam je da nas klijent prepozna kao agenciju kojoj je gost na prvom mjestu. Stoga je i ponuda prezentirana na stranicama agencije Travelino pomno birana: hoteli i smještajni objekti su nam osobno poznati, kao i raspisani grupni aranžmani; kako bi u svakom trenutku gostu mogli dati potpunu informaciju.
Poseban segment naše ponude je "Tailor made" ponuda – ponuda krojena prema željama klijenata, bilo da se radi o ponudi tura, organizaciji sajmova i kongresa, incentive putovanjima, bračnim putovanjima i slično. Za svaki upit "iskrojiti" ćemo najbolju ponudu.
Vjerujemo da se kvaliteta uvijek prepoznaje i da ćemo postati vaš pouzdani partner za organizaciju putovanja.
Slobodno nam se obratite – mi dočekujemo goste s osmijehom! I naši klijenti nam se vraćaju s osmijehom!
Tvrtka: TRAVELINO turistička agencija d.o.o.
Nadležni sud: Trgovački sud u Zagrebu
MBS: 080793244 OIB: 56184242174 MB: 2862085
Sjedište: Božidara MAgovca 30, 10000 Zagreb
Registrirano kod Trgovačkog suda u Zagrebu pod br.: Tt-12/4720-2
ID kod: HR-AB-01-080793244
Poslovna banka: Privredna banka Zagreb d.d.
IBAN: HR14 2340 0091 5105 7341 1 SWIFT CODE: PBZGHR2X
Pravni oblik: društvo s ograničenom odgovornošću
Osnivači/članovi društva:
- Marica Dragojević, OIB: 39869004364, Sibinj, Sibinjskih žrtava 29 - član društva
- Nataša Dragojević, OIB: 14514327830, Zagreb, Božidara Magovca 30 - član društva
Temeljni kapital: 20.000,00 kuna
Osobe ovlaštene za zastupanje: Nataša Dragojević, OIB: 36008409744, Zagreb, Božidara Magovca 30
- direktor
- zastupa društvo pojedinačno i samostalno
Voditelj poslovanja: Nataša Dragojević
Polica za osiguranje jamčevina turističkih paket aranžmana:
804078404 uplaćena kod Euroherc osiguranja
Poslovnica: Avenija Dubrovnik 10, 10 000 Zagreb, Tel: 00385 (0)1/5531-464;
Fax: 00385 (0)1/5531-464 Mob: 00385 (0)99/548-0043
Radno vrijeme sa strankama:
PON-PET 08:00-17:00
SUB, NED I PRAZNICI ZATVORENO
E-mail kontakt: info@travelino.hr
Na isti mail možete poslati i svoje prijedloge i sugestije.
Pojedinostima o nadležnom tijelu čijem službenom nadzoru podliježe djelatnost putničke agencije:
Ministarstvo turizma
Samostalni sektor turističke inspekcije
Služba turističke inspekcije
Područna jedinica Zagreb
Trg Republike Hrvatske 8/1, Zagreb
UPUTE O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA:
Obavještavamo cijenjene korisnike usluga da svoje prigovore mogu podnijeti neposredno u poslovnici turističke agencije na adresi Avenija Dubrovnik 10, Zagreb, ili putem e-maila info@travelino.hr. Odgovor na zaprimljeni prigovor, Agencija će ispostaviti u roku 15 dana od primitka istoga.
Postupak u svezi s prigovorom:
- Odmah, na samome mjestu, putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod turističkog pratitelja odnosno predstavnika organizatora, a ako ga nema, kod izvršitelja usluga. Ukoliko putnik ne podnese prigovor na gore navedeni način, a konzumira uslugu, odriče se prava na odštetu. Putnik je dužan surađivati s turističkim pratiteljem ili s predstavnikom organizatora i izvršiteljem usluga u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora. Ako putnik na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, organizator neće uvažiti naknadnu putnikovu reklamaciju niti na nju odgovoriti.
- Ako uzrok prigovoru ne bi bio otklonjen, putnik s turističkim pratiteljem ili predstavnikom organizatora ili izvršiteljem usluga o tome sastavlja pismenu potvrdu u dva primjerka koju obojica potpisuju. Putnik zadržava jedan primjerak ove potvrde.
- Najkasnije 8 dana po povratku putnik predaje pismeni prigovor u prodajnom mjestu gdje je uplatio aranžman, te prilaže pismenu potvrdu koju je potpisao predstavnik i možebitne račune za dodatne troškove. Organizator će primiti u postupak samo potpuno dokumentirane pritužbe koje primi u navedenom roku od 8 dana.
- Organizator je dužan donijeti pismeno rješenje na ovaj prigovor u roku od 14 dana po primitku prigovora u prodajnom mjestu. Organizator može odgoditi rok rješenja pritužbe zbog prikupljanja informacija i provjere navoda žalbe kod davaoca usluga najviše za još 14 dana. Organizator će rješavati samo one pritužbe kojima se uzrok nije mogao otkloniti u mjestu boravka. Dok organizator ne odluči o prigovoru putnika, putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove ili davanja informacija u medije.